ביחידת מיטב עובדים מסביב לשעון כדי לטפל בפניות שלכם, המלש"בים. איך תוכלו לוודא שתקבלו את התשובה המהירה, המקצועית והמדויקת ביותר? ריכזנו עבורכם את כל המידע ועכשיו כבר לא תצטרכו לשאול - באיזה נושא לפנות אלינו ואיך?
תפריט נגישות
תפריט נגישות
כך תיצרו איתנו קשר
מי הזיז את הפנייה שלי?
ניתן לפנות אלינו במגוון דרכים: דרך הדואר האלקטרוני, מרכז השירות, הפייסבוק וגם דרך האתר. כדי להבין באיזה ערוץ כדאי להשתמש בכל נושא, צריך להבין קודם את התהליך שעוברת כל פנייה.
כל בקשה, פנייה, או שאלה שאתם מפנים אלינו, מתועדת במערכות הצבאיות. לרוב, הפניות מועברות לאחד מהמדורים המקצועיים במיטב שמוסמך לטפל בפנייה כמו למשל מדור מתנדבים, רפואה, בני ישיבות, ברה"ן, עתודה, איתור ומיון ועוד הרבה אחרים. לאחר בדיקה יסודית של הפנייה על ידי המדור, יועבר אליכם מענה לפנייה.
אז תכל'ס, לאן לפנות ובאיזה נושא?
- פנייה דרך האתר
הדרך הכי פשוטה וקלה לפנות אלינו היא דרך האתר או האפליקציה. אחרי התחברות מהירה לאזור האישי, תוכלו לשלוח לנו מגוון מסמכים בפרופיל האישי בנושאים הבאים:
- פנייה דרך הפייסבוק (מיטב - מתגייסים לשירותך)
באמצעות הצ'אט בפייסבוק שלנו ניתן לקבל תשובות לפניות קודמות, לעדכן פרטים אישיים, לקבל או לאפס סיסמא לאתר "מתגייסים" וגם להזיז צווים ומיונים. בכל פנייה יש לציין שם מלא, מספר תעודת זהות ותאריך לידה. שימו לב כי לא ניתן לשלוח קבצים דרך הפייסבוק. הפנייה בפייסבוק נוחה ומומלצת והמענה עליה ניתן תוך 24 שעות.
- פנייה דרך הטלפון (1111)
בחיוג למרכז השירות ניתן לקבל מענה אנושי טלפוני שמטפל בפניות כלליות בלבד כמו הזזת צווים ומיונים, קבלת תשובות לפניות קודמות, עדכון פרטים אישיים וכו'. במקרה ולא ניתן לתת תשובה מידית דרך הטלפון, נציג השירות יעביר את הפנייה למדור הרלוונטי.
-
{{item.value}}
{{item.count}}