תפריט נגישות
תפריט נגישות
התפקיד רכז רשתות חברתיות מתמחים החיילים בהכשרתם כאנשי דיגיטל ומדיה, המכירים לעומק את עולם הרשתות החברתיות ואת הפלטפורמות השונות.
בתפקיד רכז רשתות חברתיות מתמחים החיילים בהכשרתם כאנשי דיגיטל ומדיה, המכירים לעומק את עולם הרשתות החברתיות ואת הפלטפורמות השונות. רכזי הרשתות מנהלים את הפעילות השוטפת של צה"ל ברשתות החברתיות כגון: פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר, טיקטוק ויוטיוב. במסגרת התפקיד, הרכזים מייצרים חומרים ותכנים בשטח, עורכים ומפיקים את התוכן במו ידיהם. לחיילים המשובצים בתפקיד זה נדרש ראש יצירתי ויוזם, יכולת רתימת גורמים בשטח לצד יכולת ניהול זמן ועבודת צוות.
אפשרויות קידום ישנן שתי אפשרויות קידום במסגרת מערך דובר צה"ל:
1.תפקידי פיקוד והדרכה בביה"ס בצבאי לתקשורת. מיונים לתפקידי פיקוד והדרכה בביה"ס הצבאי לתקשורת יתקיימו באופן מוגדר שלוש פעמים בשנה.
2.יציאה לקצונה במערך.
תנאי קבלה:
עברית 8, דפ"ר 60 ומעלה ופרופיל 45 ומעלה
סיכויי קבלת המיון לעומדים בדרישות התפקיד: נמוך
נתוני יום המא"ה:
טיפול באדם 3, מנהל וארגון 2
מה כולל המסלול?
חיילים המתגייסים למערך דובר צה"ל עוברים בתחילת שירותם טירונות 02 ולאחריה, קורס מקצועות הדוברות שאורכו כחודשיים. הקורס היוקרתי מורכב מתכנים רבים בנושאי תקשורת ודוברות, הרצאות של מרצים בכירים בתחום, סימולציות ותרגולים, סיפוחים למדורים שונים במערך ועוד. במהלך הקורס, רוכשים החיילים ידע נרחב בכל תחומי התקשורת והדוברות ומקבלים מגוון כלים שעשויים לסייע להם בתחום גם באזרחות. בנוסף, גם במהלך שירותם הסדיר, עוברים חיילי המערך מגוון הכשרות בנושאים מקצועיים והעשרתים, בהתאם לתפקידם במערך.
האם התפקיד דורש מיון?
בנים נדרשים לעבור מיון
בנים נדרשים לעבור מיון
בנות נדרשות לעבור מיון
בנות נדרשות לעבור מיון
מה התפקיד נותן לי?
ניסיון לאזרחות
קורס