תפריט נגישות
תפריט נגישות
הרכז הינו החוליה המקשרת בין האזרחים לבין צה"ל.
התפקיד מתחלק לשני מסלולים עיקריים:
רכז/ת פניות הציבור - מתן מענה לפניות טלפוניות של הציבור בכלל הנושאים הרלוונטיים לשירות הצבאי, דוגמת שירות חובה, קבע, מילואים, יחסי צבא-חברה ועוד. הרכז הינו החוליה המקשרת בין האזרחים לבין צה"ל.
רכז/ת נפגעים – התפקיד כולל קבלת דיווחים על אירועי נפגעים בצה"ל והעברת דיווחים לגורמים שונים בצבא ומחוצה לו, הפעלת מודיעי נפגעים לטובת ביצוע הודעות נפגעים ומתן שירות ומענה למשפחות שכולות כחלק אינטגרלי ממדור נפגעים.
מהם תנאי הקבלה?
פרופיל 25 ומעלה, דפ"ר 50 ומעלה.
ציוני מא"ה (לבנות בלבד):
יחסי אנוש 3 ומעלה, ניהול וארגון 2 ומעלה, עיבוד מידע 2 ומעלה, בגרות ובשלות 2 ומעלה, השקעה והתמדה 3 ומעלה, מסגרתיות 2 ומעלה.
מה כולל המסלול?
טירונות 02 והכשרה בהתאם למסלול.
איפה משרתים?
בסיסים במרכז הארץ.
-
השיבוץ לתפקיד נקבע לפי מכלול הנתונים האישיים שלכם, העדפותיכם, שיקולים מקצועיים וצרכי הצבא. ייתכנו שינויים בתנאי הקבלה שמופיעים כאן ובשיקולים הנוספים שבאים לידי ביטוי במעמד בחינת המועמדות שלכם לתפקיד. למתאימים מביניכם תינתן אפשרות קידום למסלולי הדרכה, פיקוד וקצונה.
מה התפקיד נותן לי?
תודעת שירות
איפה עוברים את ההכשרה?
חשבתם שאין מה לחדש בעולם משאבי האנוש? תחשבו שוב! בה"ד 11 מפתח תוכנות למידה חדשניות ואתם תזכו ללמוד חומר עיוני בצורה קצת אחרת. על הדרך, תזכו גם ליחס אישי ממפקד שילווה אתכם מהטירונות ועד סוף הקורס. רוצים לדעת עוד? המידע המלא מחכה לכם כאן >
חיילים מספרים
רב"ט ריאן עמית ורב"ט ערן פלטו, חיילים במשרד פניות הציבור, מספרים בראיון מיוחד על חשיבות ומשמעות השירות שלהם, הסיפוק האדיר שהם חווים בעקבות עבודתם, שיחת הטלפון הדרמטית והדחופה שהתקבלה באמצע הלילה, השינוי שחל בהם כבני אדם בעקבות התפקיד והדברים שהם לוקחים איתם מהשירות