אנשים סימנו כי המידע עזר להם

עבודתן מתמקדת בארגון וניהול המרפאה

מתן שירות לפרט בנושאים שונים בתחום שירותי הרפואה בצה"ל - סיוע בזימון תורים, מתן מידע, טיפול בתלונות בתחום השירות הרפואי וסיוע בקבלת ייעוצי רפואה מרחוק. השירות מתאפיין במענה טלפוני לפונים תוך שימוש במערכות מידע ומחשוב מתקדמות ושימת דגש על מקצועויות, אדיבות ושירותיות.
במסגרת התפקיד ניתן להתקדם ולהתפתח לתפקידי מפתח במוקדים השונים עד לדרגת אחמ"שית (אחראית משמרת). 

מהם תנאי הקבלה?

פרופיל 25 ומעלה.

נתוני מא"ה (לבנות בלבד):

יחסי אנוש 2 ומעלה, ניהול וארגון 3 ומעלה, קשב 3 ומעלה.

מה כולל המסלול?

טירונות 02 וקורס באורך שבוע בבה"ד 10.

איפה משרתים?

בתום הקורס הנציגה יכולה להשתבץ באחד ממוקדי חיל הרפואה:

- מוקד מקול הלב
- מוקד פר"ח
- המוקד לרפואה דחופה

 

-

השיבוץ לתפקיד נקבע לפי מכלול הנתונים האישיים שלכם, העדפותיכם, שיקולים מקצועיים וצרכי הצבא. ייתכנו שינויים בתנאי הקבלה שמופיעים כאן ובשיקולים הנוספים שבאים לידי ביטוי במעמד בחינת המועמדות שלכם לתפקיד. למתאימים מביניכם תינתן אפשרות קידום למסלולי הדרכה, פיקוד וקצונה.

מה התפקיד נותן לי?

תודעת שירות

אנשים סימנו כי המידע עזר להם

מסלול שביט
לוחם מסייעת שריון