הליך המיון

גיוס

אנשים סימנו כי המידע עזר להם


תכנית ״ניצוץ״ הינה שיטת מיון חדשה אשר שואפת להתאים למלש״בים את תהליכי המיון והשיבוץ באופן המדוייק ביותר עבורם.

איך זה יקרה?

המלש״בים שאותרו למסלול יעברו אבחון מקצועי הבוחן את פוטנציאל הלמידה שלהם מה שיאפשר למיטב לגלות מועמדים אשר ייתכן והתפספסו בשלבי הצו הראשון וכך יתקבל עליהם נתון נוסף ומדוייק יותר שיוביל את המלש״בים לתפקידי איכות וטכנולוגיה משמעותיים בצבא.

לאחר יום המיון, מלש״בים אשר יבחרו להמשיך בתכנית יוכלו להשתתף בגדנ״ע בת 5 ימים שבחלקה הראשון יינתנו למלש״בים כלים להצלחה במיונים ובשירות הצבאי, ובחלקה השני יערך יום מיונים לכלל תפקידי תומכות הלחימה בצה״ל בלעדית למועמדים שנמצאים במסלול.

היכן מתקיימים ימי המיון?

ימי המיון מתקיימים ברחבי הארץ במהלך חודשי דצמבר-ינואר. מועמדים אשר נמצאו רלוונטיים לתכנית ואישרו השתתפותם, יקבלו זימון ככל האפשר לעיר מגוריהם.

מה בעצם מחכה לי ביום המיון?

יום המיון כולל שיטת אבחון חדשנית שבוחנת את פוטנציאל הלמידה של כל מועמד. אנו מבינים כי ייתכן וציוני הדפ״ר והצו הראשון אינם בהכרח משקפים את יכולות המלש״ב, ועל כן האבחון שיועבר למלש״בים בפרוייקט ״ניצוץ״ יהווה נתון חדש, ומדוייק יותר , שיעזור לנו להתאים את המיונים והשיבוצים שהמלש״ב יקבל בהליך המיון שלו לצבא. האבחון נערך באופן עצמאי במחשב עם אוזניות ואורכו כ-5 שעות.

האם יש קשר לתכנית ״ניצוץ״ של משרד הרווחה?

אף על פי ששם הפרוייקט דומה מה שיכול לבלבל, לתכנית ״ניצוץ״ של צה״ל אין קשר למשרד הרווחה או לפרוייקטים מטעמו ומדובר בתכנית שונה לגמרי.

יש לי שאלות נוספות. למי ניתן לפנות?

ניתן לפנות למוקד מיטב במספר 1111 או לחילופין בהודעת WhatsApp אל מדור איתור ומיון

במספר 052-9409853.

 

 

 

 

 

  • {{item.value}}
    {{item.count}}

{{counter}} אנשים סימנו כי המידע עזר להם

תכנית "ארז"
קורס אתנה